3 Feb 2007

ženidba

oženiti se nekim i oženiti nekoga nisu sinonimni izrazi.
oba se široko upotrebljavaju sa značenjem "stupiti u brak sa nekim", a to zapravo samo prvi znači.
oženiti nekoga nosi značenje "naći mu ženu", pa objekat, prema tome, mora biti u muškom rodu (jer se žene ne žene, već udaju ;s)

međutim, većina ljudi se pita šta li ja to izmišljam:

  • Liu Ye, oženio je samog sebe, tačnije lutku, koja predstavlja identičnu kopiju njega samog, napravljenu od gela. (b92.net)
  • Bach je 1707. oženio svoju drugu rodicu, Mariju Barbaru Bach,(hr.wikipedia.org)
  • Muftija Muamer Amko Zukorlic ozenio je trecu zenu, izvjesnu Zatricku iz Novog Pazar koja ima samo 18 godina i student je u Sarajevu. (sanjak.org)

10 Comments:

At Sun Feb 04, 01:44:00 am , Anonymous Anonymous said...

Da li se može reći: Imaš ostatke karmina oko USTIJU? (genitiv imenice USTA)

 
At Sun Feb 04, 03:14:00 am , Blogger friend in need said...

može se reći, ali je netačno.

 
At Wed Feb 21, 12:25:00 pm , Anonymous Anonymous said...

cao, super ti je blog. samo nastavi :)

 
At Wed Mar 07, 03:47:00 pm , Anonymous Anonymous said...

ahahahaaa muftija pedofil!

 
At Thu Mar 15, 10:39:00 am , Blogger zoran said...

Hvala! Da te nema trebalo bi te izmisliti (ako sam se pravilno izrazio?)

 
At Sat Mar 17, 01:33:00 pm , Blogger friend in need said...

oh, vrlo pravilno! :]


evriuan: imate neke nedoumice?

 
At Tue May 01, 12:43:00 am , Blogger zoran said...

friend in need is friend indeed

 
At Wed Jun 06, 01:09:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Blog je odlican, bilo bi lepo da ga citaju oni kojima najvise treba.
Imam jednu nedoumicu. Da li se kaze 'popnem' ili 'popenjem'? Mnogo ljudi oko mene koristi rec 'popenjem', a meni to para usi. Ko gresi?
I nikada nisam sigurna da li da kazem orman ili ormar

 
At Thu Jun 18, 07:53:00 pm , Anonymous Anonymous said...

Svidja mi se ovaj blog, jer svi grijesimo a malo ko se ispravlja ili uopste razmislja o tome. Dodala bih jos da vecina ljudi MENI para usi kada kaze svO vrijeme (pravilno: svE vrijeme). Zanima me zasto je nepravilno reci: nadovezao bih se na to sto je rekao taj i taj.

 
At Thu Jun 18, 08:03:00 pm , Anonymous Anonymous said...

i jos me zanima lekcija o dvojini. oba ili obadvojica? i sl.
ne bi bio los ni kratak kurs o akcentima ;) neko treci.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home